+ Répondre à la discussion
Page 5 sur 5 PremièrePremière ... 3 4 5
Affichage des résultats 41 à 45 sur 45

Discussion: Présidentielles 2012: BAYROU et le 56 K. Euh, le MODEM

Illegal Lolistep Vampireslayer Abdul Eternal Champion Abdul Eternal Champion Abdul Eternal Champion Abdul Eternal Champion Abdul Eternal Champion Abdul Eternal Champion Abdul Eternal Champion Abdul Eternal Champion Abdul Eternal Champion Abdul Eternal Champion Abdul Eternal Champion Avatar de Abdul
    Messages Remerciés / Appréciés
    Remerciements
    493
    Remercié(e) 2 016 fois dans 870 messages

Par défaut

faut qu'il arrête ce gars. Autant je trouve que c'est un politicien valable avec des convictions, autant il est d'une nonchalance hallucinante. Bayrou c'est le chef du village
    Necrobestial Sadobreaks

2. Les 2 membres suivants remercient Abdul pour cet excellent message :

ADN san (15/06/2017), sisou (15/06/2017)

[MOD] Futaba fan forever Supreme Overlord Giromu Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Giromu Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Giromu Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Giromu Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Giromu Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Giromu Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Giromu Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Giromu Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Giromu Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Giromu Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Giromu Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Avatar de Giromu
    Remerciements
    18 294
    Remercié(e) 29 936 fois dans 10 158 messages

Par défaut

Illegal Lolistep Vampireslayer Abdul Eternal Champion Abdul Eternal Champion Abdul Eternal Champion Abdul Eternal Champion Abdul Eternal Champion Abdul Eternal Champion Abdul Eternal Champion Abdul Eternal Champion Abdul Eternal Champion Abdul Eternal Champion Abdul Eternal Champion Avatar de Abdul
    Remerciements
    493
    Remercié(e) 2 016 fois dans 870 messages

Par défaut

Je vois pas ce que tu as posté c'est bizarre, c'est quoi ?
    Necrobestial Sadobreaks

[MOD] Futaba fan forever Supreme Overlord Giromu Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Giromu Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Giromu Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Giromu Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Giromu Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Giromu Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Giromu Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Giromu Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Giromu Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Giromu Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Giromu Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Avatar de Giromu
    Remerciements
    18 294
    Remercié(e) 29 936 fois dans 10 158 messages

Par défaut

Un sketch de Charline Vanhoenacker qui résume l'affaire Bayrou. Je l'ai incrusté dans le fofo et perso, je la vois et je la lis sans problème.

Fan de Giromu-sama Overlord Corran Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Corran Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Corran Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Corran Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Corran Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Corran Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Corran Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Corran Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Corran Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Corran Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Corran Most fuckin' badass in the entire multiverse ever Avatar de Corran
    Remerciements
    12 905
    Remercié(e) 10 866 fois dans 5 493 messages

Par défaut

Ca marche bien pour moi.

+ Répondre à la discussion

Règles de messages